
שרות לקוחות

אנחנו כאן למענכם!
'מי ציונה' מקצה משאבים רבים בכדי לשפר את רמת השירות שניתן לצרכני המים ולפיכך אנו מחויבים לרמת שירות גבוהה לציבור לקוחותינו, תוך הקפדה על איכות המענה ויעילתו. אנו רואים בפניותיכם אלינו כבעלות תרומה מכרעת לשיפור השירות ולהצלחת התאגיד, ומתחייבים לספק לכם שירות הולם, מקצועי, יעיל ומהיר.
נציגי מרכז שירות הלקוחות של התאגיד עברו הכשרה מיוחדת, המתמחה בנושא חשבונות מים וביוב בתחום המוניצפלי.
מענה טלפוני:
לצורך תשלום / בירור חשבונות מים חייגו באמצעות קו חיוג חינם 1-800-800-987
שעות פעילות המוקד:
לתשלומים בימים א'-ה': 8:00-20:00, בימי ו': 8:00-12:30
לבירורים: בימים א'-ה': 8:00-18:00
לצורך תשלום חשבונות מים במענה קולי ממוחשב 24 שעות
ולדיווח על תקלות 24 שעות ביממה:
1-800-800-987
שיחת חינם
משרדים:
סניף ראשי - נס ציונה
האירוסים 53, מגדלי הקניון (קומה 4)
שעות קבלת קהל:
ימים א', ג', ה': 8:15-15:30
יום ב': 8:15-18:30
יום ד': 15:30-18:30
דוא"ל: info@mei-ziona.co.il
סניף מזכרת בתיה
שדרות מנחם בגין 4 (קומה 1), מזכרת בתיה
שעות קבלת קהל:
בימים א', ב', ה': 8:00-12:00
יום ג': 16:00-18:00
פקס: 08-6436439
דוא"ל: infomk@mei-ziona.co.il
סניף קרית עקרון
הרצל 44, קרית עקרון
שעות קבלת קהל:
ימים א', ב', ג', ה': 8:30-12:30
יום ד': 16:00-18:00
פקס: 08-6436439
דוא"ל: infomk@mei-ziona.co.il
חסכו זמן יקר!
לידיעתכם, ניתן לטפל במרבית הנושאים באמצעות פניה טלפונית או באמצעות שליחת הטפסים הרלוונטיים בפקס, במייל או בדואר ואין הכרח להגיע אל מוקדי שירות הלקוחות.