תיאור מחלקות התאגיד

מחלקת שרות לקוחות

המחלקה הכי גדולה בתאגיד המונה כ- 10 עובדים. המחלקה אחראית על מתן שרות לצרכני התאגיד ובין היתר: הפקת חיובים בגין צריכות המים, טיפול בפניות צרכנים בנושאי צרכנות מים, קריאות מדי מים, בוררות מדי מים, גביית חובות צרכנים ,עדכון פרטי צרכנים וקליטת צרכנים חדשים, קבלת קהל בכל אחת משלושת הרשויות המקומיות והפקת דו"ח שנתי לצרכנים לגבי תשלומים.
מנהלת המחלקה : גב' זואי זקין , רו"ח סגנית (מנהלת סניפי מזכרת בתיה וקריית עקרון) : גב' קרן מאור קהלני, עו"ד

 

מחלקת הנדסה

מחלקת ההנדסה בתאגיד אחראית על שדרוג תשתיות קיימות, פיתוח תשתיות חדשות  ניטור איכות המים והשפכים התעשייתיים, מתן אישורים לטופס 2 וטופס 4, עריכת תחשיבי דמי הקמה. בנוסף מהנדס התאגיד אחראי גם על תפעול ותחזוקה שוטפת של תשתיות המים והביוב באמצעות מחלקת תפעול. התאגיד מיישם טכנולוגיות מתקדמות בנושאים שונים לשיפור וייעול תהליכים. התאגיד הינו מפיק מים, והמחלקה אחראית גם על הפעלת 3 בארות מים בנס ציונה תוך ניטור איכות המים המופקת ואבטחת מים באיכות מצוינת לתושבים. מחלקת התפעול נותנת שירותים 24 שעות ביממה כל ימי השנה, בטיפול בתקלות מים וביוב. מנהל המחלקה: מהנדס התאגיד , מר ניר שרעבי. אחראית על איכות המים והביוב : גב' אוסנת ולדן מנהל מחלקת תפעול : מר שמואל אדרי אחראי הנדסה בקריית עקרון ומזכרת בתיה: מר שי לרר.

 

מחלקת כספים

מחלקת הכספים בתאגיד אמונה על ניהול כספי התאגיד באופן תקין תוך תאום עם מחלקת שרות לקוחות ובקרה על גביית כספים. המחלקה אחראית לניהול כספי והבטחת זמינות המשאבים הכספיים הנדרשים לפעילות התאגיד, תכנון כספי נכון של פעילות התאגיד ומעקב אחר ביצועו. המחלקה מכינה תקציב שנתי ביחד עם מנכ"לית התאגיד המוגש לאישור דירקטוריון ורשות המים. באחריות המחלקה שכל הזמנת עבודה וכל התקשרות עם גורם חיצוני תהיה בתוך המסגרת התקציבית . המחלקה מבצעת הנהלת חשבונות של התאגיד, לרבות תשלום לספקים. המחלקה אחראית גם על ניהול כח האדם בתאגיד והפקת משכורות לעובדי התאגיד. מנהלת המחלקה: גב' ימית גור רומנו
עבור לתוכן העמוד